Stichting Marketing Haagse Binnenstad (MHB) en Stichting Buitengewoon Scheveningen (SBS), deels in opdracht van de Gemeente, organiseren activiteiten en aankleding gedurende het winterprogramma 2023 ‘Have a Royal Winter’. The Hague Marketing Bureau (THMB) verzorgd de marketingcommunicatie gedurende dit winterprogramma.

Wat kun je verwachten:

  • Magical Winter Scheveningen: Op 29 en 30 dec en 6 en 7 januari vindt ‘Magical Winter Scheveningen’ plaats. Dit bestaat uit schaatsshows, live-muziek, dansoptredens in een sneeuwbol, straattheater in variété thema, verlichtte led-vliegers bij het Kurhaus en koetsenritten langs de lichtobjecten.
  • Retail- en wachtrijprogrammering: Verder zal je deze winter bij de Keizerstraat, in de Palacepromenade, bij de Nieuwjaarsduik en bij toeristische attracties verschillend entertainment tegenkomen.
  • Have A Royal Winter Tram tussen de binnenstad en Scheveningen-Bad: Alle weekenden in december (9 dagen) is de historische tram tussen de binnenstad en Scheveningen ingezet. Aan boord word verteld over de historie van de stad en over alle activiteiten van het winterprogramma. Tickets voor de tramritten kun je van te voren aanschaffen.
  • Straatentertainment in de winkelstraten (o.a. violisten).
  • Het gehele winterprogramma is terug te vinden in een Have A Royal Winter folder, te vinden bij hotels, VVV kantoren en attracties of op denhaag.com.